Home WEALTH PLANNINGPlánování bohatství 14.10.: Jak prodat a hlavně vydělat v dnešním online světě? Konference Finmagu vám řekne víc

14.10.: Jak prodat a hlavně vydělat v dnešním online světě? Konference Finmagu vám řekne víc

Autor Redakce

Chcete se dozvědět, jak prodat na internetu víc zboží? Jak maximalizovat nejen obrat, ale především marži? A kde na to všechno sehnat peníze? Přijďte 14. října do CAMPu na první event magazínu Finmag a potkejte se se spoustou kolegů, kteří denně řeší stejné problémy jako vy.

Kdo nemá e-shop, jako by nebyl. Neplatilo to jen za covidu, ale platí pořád. Svět e-commerce se rozvinul tak, že nakupování na internetu je běžnou součástí každodenního života. O svůj kus trhu se dennodenně perou tisíce a tisíce e-shopů. Také internetový prodej neúprosně ovlivňují nové trendy. Jedním z posledních je nástup online tržišť, která dovolují prodávat na webu i těm, kterým se vlastní e-shop třeba ani nevyplatí. Nebo ho nechtějí. A nebo na něj zkrátka nemají.

Právě tomu, jak své podnikání (a především jeho růst) financovat, se budeme věnovat v prvním bloku naší konference. Rozebereme výhody a nevýhody běžného úvěru, venture kapitálu, faktoringu, dluhopisů a dotkneme se i crowdfundingu, dotací, grantů a směnek.

Druhý panel se bude věnovat trendům v online světě. Porovnáme si výhody a nevýhody výstavby vlastního e-shopu a stále populárnější online tržiště, rozebereme problematiku nezdravé konkurence v podobě dravých zahraničních tržišť a ukážeme si příklady úspěšných case studies, které dokážou fungovat i bez účasti na marketplaces.

Současnou ekonomickou realitu a výhled na nejbližší období na úvod představí ekonom a člen Národní ekonomické rady vlády Dominik Stroukal. Odborníci na slovo vzatí na vás čekají i v jednotlivých panelech. Namátkou Adam Šoukal z platební instituce Roger, Alice Chuchmová za Komerční banku, Jan Řehounek, manager B2B segmentu investiční skupiny CFG, Jiří Jirásek, odborný garant pro oblast financování firem z Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, prezident Asociace pro elektronickou komerci Jan Vetyška, co-founder společnosti Digismoothie Tomáš Janů a další.

Akce je primárně určena pro zakladatele, majitele, CEO a CSO malých a středních firem, které se zaměřují na B2C prodej produktů v online prostředí. Nezáleží při tom, zda je sami vyrábějí, nebo jen přeprodávají. Přijít ale může každý, koho zajímá, jak zvýšit prodeje s ohledem na svůj podnikatelský záměr (a znalost online světa). Z eventu si odnesete informace, jak maximalizovat nejen obrat, ale především marži. A jako bonus se potkáte se spoustou kolegů, kteří denně řeší stejné problémy jako vy.

Generálním partnerem akce je platební instituce Roger.







Chcete získat pozvánky na akce za zvýhodněné ceny, 12 speciálních vydání Wealth Magazín – Report zdarma na svůj email, přístup k prémiovému obsahu,
a pravidelný newsletter s nejnovějšími trendy, analýzami a celospolečenskými tématy ovlivňující Private Wealth.




Související články