Chcete se dozvědět, jak prodat na internetu víc zboží? Jak maximalizovat nejen obrat, ale především marži? A kde na to všechno sehnat peníze? Přijďte 14. října do CAMPu na první event magazínu Finmag a potkejte se se spoustou kolegů, kteří denně řeší stejné problémy jako vy.
- Kdy: 14. 10. 2024 v 17:00
- Kde: CAMP (Centrum architektury a městského plánování), Vyšehradská 2075, 128 00 Praha
- Cena: 2.990 Kč. S promo kódem EVENT599 zvýhodněná cena 599 Kč.
- Web: https://www.finmag.cz/eventy/jak-prodat-a-vydelat-v-dnesnim-online-svete
Kdo nemá e-shop, jako by nebyl. Neplatilo to jen za covidu, ale platí pořád. Svět e-commerce se rozvinul tak, že nakupování na internetu je běžnou součástí každodenního života. O svůj kus trhu se dennodenně perou tisíce a tisíce e-shopů. Také internetový prodej neúprosně ovlivňují nové trendy. Jedním z posledních je nástup online tržišť, která dovolují prodávat na webu i těm, kterým se vlastní e-shop třeba ani nevyplatí. Nebo ho nechtějí. A nebo na něj zkrátka nemají.
Právě tomu, jak své podnikání (a především jeho růst) financovat, se budeme věnovat v prvním bloku naší konference. Rozebereme výhody a nevýhody běžného úvěru, venture kapitálu, faktoringu, dluhopisů a dotkneme se i crowdfundingu, dotací, grantů a směnek.
Druhý panel se bude věnovat trendům v online světě. Porovnáme si výhody a nevýhody výstavby vlastního e-shopu a stále populárnější online tržiště, rozebereme problematiku nezdravé konkurence v podobě dravých zahraničních tržišť a ukážeme si příklady úspěšných case studies, které dokážou fungovat i bez účasti na marketplaces.
Současnou ekonomickou realitu a výhled na nejbližší období na úvod představí ekonom a člen Národní ekonomické rady vlády Dominik Stroukal. Odborníci na slovo vzatí na vás čekají i v jednotlivých panelech. Namátkou Adam Šoukal z platební instituce Roger, Alice Chuchmová za Komerční banku, Jan Řehounek, manager B2B segmentu investiční skupiny CFG, Jiří Jirásek, odborný garant pro oblast financování firem z Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, prezident Asociace pro elektronickou komerci Jan Vetyška, co-founder společnosti Digismoothie Tomáš Janů a další.
Akce je primárně určena pro zakladatele, majitele, CEO a CSO malých a středních firem, které se zaměřují na B2C prodej produktů v online prostředí. Nezáleží při tom, zda je sami vyrábějí, nebo jen přeprodávají. Přijít ale může každý, koho zajímá, jak zvýšit prodeje s ohledem na svůj podnikatelský záměr (a znalost online světa). Z eventu si odnesete informace, jak maximalizovat nejen obrat, ale především marži. A jako bonus se potkáte se spoustou kolegů, kteří denně řeší stejné problémy jako vy.
Generálním partnerem akce je platební instituce Roger.