Česká asociace interim managementu vás zve na seminář zaměřený na specifické komunikační dovednosti manažerů. Zaměří se na krizovou komunikaci ve firmách i motivaci zaměstnanců pro změny a řešení konfliktů.
- Kdy: 19.8.2025 11:00 – 13:00
- Kde: Regionální hospodářské komory Brno, areál BVV
- Cena: osobní účast zdarma / online 500 Kč
- Více informací a registrace: ZDE
Česká asociace interim managementu (CAIM) připravila seminář zaměřený na specifické komunikační dovednosti. Seminář se koná v Brně 19.8. s možností sledování online (za příplatek pro pokrytí technických nákladů). Akce je určena především pro manažery, ale mohou jej využít všichni, kteří se chtějí více ponořit do tématu komunikace a motivace.
Program
I. KRIZOVÁ KOMUNIKACE VE FIRMÁCH
Ing. Jana Dronská, MBA – specialista na Public Relations a komunikaci, CAIM
Komunikace je v problémových situacích naprosto zásadní, přesto většina firem, resp. manažerů i majitelů dělá fatální chyby, komunikaci omezuje a brzdí, mlží a věří, že se to časem srovná. Nesrovná! Krizová komunikace je důležitá pro ochranu pověsti i zájmů firmy. Na semináři se dozvíte, jak správně komunikovat v krizových situacích a jaké jsou nejčastější chyby či prohřešky.
II. MOTIVACE ZAMĚSTNANCŮ PRO ZMĚNY A ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ
Ing. Kateřina Kashi, Ph.D. – specialista na management a HR, VŠB-TUO
Motivace zaměstnanců je jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících úspěch manažerského zásahu. Schopnost rychle aktivovat a motivovat tým je pro interim manažery zásadní. S lektorkou se zaměříte na praktické metody motivace v kontextu dočasného vedení, rychlého budování důvěry a řízení změn. Účastníci si odnesou konkrétní nástroje a přístupy, které mohou ihned využít ve své praxi.
Pro koho je seminář určen?
- majitelé firem
- vrcholoví manažeři a CEO
- každý, kdo se chce více ponořit do tématu komunikace a motivace