Libor a Martin jsou spolumajitelé a spoluzakladatelé inovativní společnosti ComAp, která je světovou jedničkou ve výrobě řídících jednotek do průmyslu a energetiky.
Mimo jiné se dozvíte, jak vybudovat firmu s obratem nad 1,5 mld a trávit v ní pak jen 30 dní v roce.
Nebo také, že energetickou síť celé Polynésie řídí produkty této holešovické firmy.
Jak se jim podařilo vybudovat společnost, která má dnes přes 400 zaměstnanců ve 12 pobočkách po celém světě?
Na čem stojí jejich úspěch?
A jaké je jejich „proč“?
Chcete získat pozvánky na akce za zvýhodněné ceny, 12 speciálních vydání Wealth Magazín – Report zdarma na svůj email, přístupk prémiovému obsahu, a pravidelný newsletter s nejnovějšími trendy, analýzami a celospolečenskými tématy ovlivňující Private Wealth.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.