Michal Nýdrle vybudoval skupinu digitálních agentur, která vystupovala na trhu pod brandem Kindred Group. V roce 2018 ji prodal francouzské skupině Publicis Group. Teď se chystá na cestu kolem světa, který chce s rodinou obeplout na plachetnici za dva a půl roku.
Jak se to stalo, že se po úspěšném vybudování Kindred Group rozhodl změnit životní roli?
Co se v něm při prodeji firmy odehrávalo?
Co by udělal dnes jinak?
Kdo přišel s nápadem obeplout svět?
Čeho se nejvíce obává a na co se nejvíc těší při cestě kolem světa?
Chcete získat pozvánky na akce za zvýhodněné ceny, 12 speciálních vydání Wealth Magazín – Report zdarma na svůj email, přístupk prémiovému obsahu, a pravidelný newsletter s nejnovějšími trendy, analýzami a celospolečenskými tématy ovlivňující Private Wealth.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Cílem je zmapovat, jak české vícegenerační rodiny – ať už podnikatelské, investorské či filantropické – přistupují ke vzdělávání a přípravě mladší generace na odpovědnost, zejména ve vztahu ke správě rodinného majetku, řízení firem a mezigeneračnímu předávání hodnot a know-how.
Vaše zkušenosti a názory nám pomohou vytvořit ucelený obraz o osvědčených postupech a trendech ve vzdělávání budoucích generací. Výsledky průzkumu poslouží nejen k odborné analýze, ale také k přípravě praktických doporučení, která mohou inspirovat a podpořit další rodiny v České republice.
Dotazník je anonymní a jeho vyplnění zabere 15 – 20 minut.