Home WEALTH PLANNINGPlánování bohatství 14.10.: Jak prodat a hlavně vydělat v dnešním online světě? Konference Finmagu vám řekne víc

14.10.: Jak prodat a hlavně vydělat v dnešním online světě? Konference Finmagu vám řekne víc

Autor Redakce

Chcete se dozvědět, jak prodat na internetu víc zboží? Jak maximalizovat nejen obrat, ale především marži? A kde na to všechno sehnat peníze? Přijďte 14. října do CAMPu na první event magazínu Finmag a potkejte se se spoustou kolegů, kteří denně řeší stejné problémy jako vy.

Kdo nemá e-shop, jako by nebyl. Neplatilo to jen za covidu, ale platí pořád. Svět e-commerce se rozvinul tak, že nakupování na internetu je běžnou součástí každodenního života. O svůj kus trhu se dennodenně perou tisíce a tisíce e-shopů. Také internetový prodej neúprosně ovlivňují nové trendy. Jedním z posledních je nástup online tržišť, která dovolují prodávat na webu i těm, kterým se vlastní e-shop třeba ani nevyplatí. Nebo ho nechtějí. A nebo na něj zkrátka nemají.

Právě tomu, jak své podnikání (a především jeho růst) financovat, se budeme věnovat v prvním bloku naší konference. Rozebereme výhody a nevýhody běžného úvěru, venture kapitálu, faktoringu, dluhopisů a dotkneme se i crowdfundingu, dotací, grantů a směnek.

Druhý panel se bude věnovat trendům v online světě. Porovnáme si výhody a nevýhody výstavby vlastního e-shopu a stále populárnější online tržiště, rozebereme problematiku nezdravé konkurence v podobě dravých zahraničních tržišť a ukážeme si příklady úspěšných case studies, které dokážou fungovat i bez účasti na marketplaces.

Současnou ekonomickou realitu a výhled na nejbližší období na úvod představí ekonom a člen Národní ekonomické rady vlády Dominik Stroukal. Odborníci na slovo vzatí na vás čekají i v jednotlivých panelech. Namátkou Adam Šoukal z platební instituce Roger, Alice Chuchmová za Komerční banku, Jan Řehounek, manager B2B segmentu investiční skupiny CFG, Jiří Jirásek, odborný garant pro oblast financování firem z Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, prezident Asociace pro elektronickou komerci Jan Vetyška, co-founder společnosti Digismoothie Tomáš Janů a další.

Akce je primárně určena pro zakladatele, majitele, CEO a CSO malých a středních firem, které se zaměřují na B2C prodej produktů v online prostředí. Nezáleží při tom, zda je sami vyrábějí, nebo jen přeprodávají. Přijít ale může každý, koho zajímá, jak zvýšit prodeje s ohledem na svůj podnikatelský záměr (a znalost online světa). Z eventu si odnesete informace, jak maximalizovat nejen obrat, ale především marži. A jako bonus se potkáte se spoustou kolegů, kteří denně řeší stejné problémy jako vy.

Generálním partnerem akce je platební instituce Roger.







Bezplatně se registrujte a získáte 8 speciálních vydání
Wealth Magazín – Report zdarma na svůj email, přístup
k prémiovému obsahu, promo kódy pro vstup na akce
a pravidelný newsletter s nejnovějšími trendy, analýzami a celospolečenskými tématy ovlivňující Private Wealth.




Související články